Shop Mobile More Submit  Join Login
  • Listening to: Various songs
  • Reading: The saga of Darren Shan manga vol 1
  • Watching: Anime and clips on youtube
  • Playing: nothing
  • Eating: Fruit
  • Drinking: Tea
What I will draw :la:
Anime and Manga|Fanart| Ocs (Original characters)| Parings| Animals(This isn't one of my stronger areas but I will give it a try..^^;)| Realism (although this is not my specialty and I'm still learning how to draw it but I will try my best at it XD)|Mecha(This isn't one of my stronger areas but I will give it a try..^^;)
What I won't draw DX..
Any form of Fetish art| Porn| Sexual art| Erotic art|Any form of mature art


Please read this and check my art status before asking me for art..
Thank you :iconmoehinata-plz:
Add a Comment:
 
:iconcaird56:
caird56 Featured By Owner Aug 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
so no yaoi or yaui
Reply
:iconfran48:
Fran48 Featured By Owner Aug 29, 2014  Student General Artist
Well I will draw Yaoi and Yuri
but I won't draw it 'erotically' if you know what I mean ^^;....I would draw characters kissing but nothing erotic ^^'
I hope I explained it ok..
Reply
:iconcaird56:
caird56 Featured By Owner Aug 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
yeah that's what i thought but i just wanted to check it's just cause i'm a huge yaoi fangirl
Reply
:iconfran48:
Fran48 Featured By Owner Aug 29, 2014  Student General Artist
Oh okay ^^' I like Yaoi too :D ^-^ 
so what yaoi ships do you like?;3 
Reply
:iconcaird56:
caird56 Featured By Owner Aug 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
kodakshipping palletshipping collideshipping coldcoffeeshipping osts more and my OTP is COMASHIPPING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i ship it so so so much and i think i have a problem
Reply
:iconfran48:
Fran48 Featured By Owner Aug 29, 2014  Student General Artist
OMG I LOVE COMASHIPPING TOO :highfive: :3 
Reply
:iconcaird56:
caird56 Featured By Owner Aug 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
it's the best ship of all time btw i'm writing a coma comic based of a YT video
Reply
:iconfran48:
Fran48 Featured By Owner Aug 29, 2014  Student General Artist
^-^ Oh awesome :D ^-^ :D...I'd love to see it :3..
Reply
(1 Reply)
:icondjderman:
DJDerman Featured By Owner Aug 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
no mature art XD? DAMIT XDDD nah kidding. 
Reply
:iconfran48:
Fran48 Featured By Owner Aug 29, 2014  Student General Artist
XDDD hahahaha yeah XD
Reply
:icondjderman:
DJDerman Featured By Owner Aug 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
i was hoping there would be some funny yaoi couples but no XD NO ONE CARES XDDD!
Reply
:iconfran48:
Fran48 Featured By Owner Aug 29, 2014  Student General Artist
XDDDDD I honestly don't mind Yaoi or yuri XD and I'd happily draw it but not so it looks erotic.. if you know what I mean..^^'
Reply
:icondjderman:
DJDerman Featured By Owner Aug 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
Yeah i know what you mean x3
I don't mind drawing Yaoi or Hentai but i NEVER would draw Yuri. just... just no.
Reply
:iconfran48:
Fran48 Featured By Owner Aug 29, 2014  Student General Artist
:) oh that's good ^^'
Oh right..I'm not a Yuri fan either..;W;.. 
Reply
:icondjderman:
DJDerman Featured By Owner Aug 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
Heheh ^^
yeah. that's kinda pointless i think. in Yaoi something imma perv  happen don't it XD?
Reply
:iconfran48:
Fran48 Featured By Owner Aug 29, 2014  Student General Artist
XDDDDDD lol yeah..XDDD  that's true hahahah XD
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×

:iconfran48: More from Fran48


More from DeviantArt



Details

Submitted on
August 29, 2014
Link
Thumb

Stats

Views
866
Favourites
1 (who?)
Comments
48
×